JdB op de cover van Into Business
Een interview over onze blik op de toekomst
In het kort
In een uitgebreide coverstory gaat onze algemeen directeur Roeland den Breejen in op het thema van het magazine Into Business 'Veranderen, noodzaak of keuze'.
‘‘Zeker als familiebedrijf zijn we veel bezig met de toekomst. Wat dragen we op dit moment bij aan onze omgeving en hoe blijven we dat doen? Grond is onze expertise en passie, dat verandert niet. Wel vinden wij het onze verantwoordelijkheid om bij te dragen aan een betere leefomgeving voor volgende generaties. Dat is onze drijfveer en vraagt een open blik naar het werkveld en onze invloed op de leefomgeving. Verandering en meebewegen is bovendien een noodzaak om in de toekomst genoeg goede arbeidskrachten te kunnen aantrekken en goed werkgeverschap te blijven bieden. We willen weten wat onze mensen belangrijk vinden en hoe we daarin mee kunnen veranderen om toekomstbestendig te blijven,’’ zegt Roeland den Breejen.
Op donderdag 4 april heeft JdB groep het eerste exemplaar in ontvangst mogen nemen!
Benieuwd naar het hele artikel?